Cariere
Intrați în echipa Roschem – Un lider inovativ în construcții și producție
Alăturați-vă echipei Roschem Corp
Beneficii
Dezvoltare profesională și mediu de lucru
Oportunitatea de a lucra într-o echipă tânără și dinamică: Beneficiați de un mediu energetic și inovator, care favorizează colaborarea și dezvoltarea personală.
Posibilitatea de creștere profesională: Oferim oportunități ample pentru avansare în carieră și dezvoltare profesională prin training-uri, workshop-uri și participare la proiecte diverse și complexe.
Condiții de lucru
Mediu de lucru plăcut: Angajații se bucură de un mediu de lucru modern și confortabil, conceput să sprijine atât productivitatea, cât și relaxarea.
Compensare și beneficii
Rolurile noastre:
INGINER – ȘEF PUNCT DE LUCRU
Candidatul ideal:
- Capacitate de înțelegere și analiză a proiectelor tehnice de construcții, cunoștințe temeinice în domeniul tehnic;
- Bune abilități de comunicare și organizare;
- Cunoștințele AutoCad constituie un avantaj;
- Cunoștințe de utilizare Microsoft Office, în special Microsoft Excel;
- Abilități de planificare și coordonare a activităților desfășurate;
- Capacitate de a lua decizii, de a-și asuma responsabilitățile și de a lucra în echipă;
- Capacitate de urmărire și control al lucrărilor executate;
- Spirit de inițiativă și orientare spre rezultate, capacitate de a lua decizii, perseverență, corectitudine, imparțialitate, atenție la detalii, atitudine proactivă;
- Permis de conducere categoria B;
- Disponibil deplasări în țară
Descriere job:
- Planificarea, organizarea și monitorizarea întregii activități la nivelul punctului de lucru, răspunzând de rezultate, de calitatea acestora și de încadrarea în termenele de execuție stabilite;
- Verifică planurile de execuție și propune soluții constructive pentru rezolvarea neconformităților identificate;
- Sugerează strategii pentru optimizarea activității, propune noi soluții;
- Supravegherea și coordonarea angajaților și subantreprenorilor;
- Coordonarea asigurării șantierului cu utilajele și uneltele necesare, răspunzând de exploatarea și întreținerea lor;
- Întocmește și/sau verifică situații de lucrări, rapoarte de lucru, procese verbale și orice altă documentație cu caracter tehnic;
- Urmărește ca aprovizionarea cu materialele comandate să se facă la timp și verifică existența documentelor de calitate;
- Își însușește și urmărește aplicarea legislației, procedurilor și instrucțiunilor tehnice de lucru.
ȘEF ȘANTIER – INGINER CONSTRUCTOR
Candidatul ideal:
- Studii superioare în domeniul construcțiilor;
- Experiență într-un rol similar în domeniul construcțiilor;
- Utilizator de AutoCAD, MS Office (Excel, Word), MS Project;
- Abilități de comunicare, negociere, planificare și organizare;
- Disponibil la deplasări în țară;
- Permis de conducere categoria B.
Descriere job:
- Supervizează activitatea subcontractanților/echipelor de execuție, reprezentând societatea în relația cu aceștia;
- Întocmește graficul de execuție, jurnalul de șantier;
- Informează în scris, săptămânal, conducerea societății cu privire la stadiul fizic și valoric al execuției lucrărilor, respectarea graficului de execuție, încadrarea în bugetul aprobat;
- Întocmește necesarul de materiale în conformitate cu graficul de execuție;
- Identifică și aduce la cunoștința conducerii societății acele riscuri care apar și nu pot fi evitate, legate de specificul domeniului de activitate;
- Analizează și monitorizează săptămânal: graficele de lucrări, planurile de acțiune stabilite în vederea diferitelor probleme ce pot să apară, planul de aprovizionare, programul de lucru;
- Estimează, programează și solicită din timp resursele umane pe specialități (personal propriu și subantreprenori) conform graficului de execuție;
- Coordonează în permanență relațiile cu subantreprenorii, clienții, beneficiarii, diriginții de șantier pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a tuturor problemelor apărute pe parcursul desfășurării activității;
- Înștiințează beneficiarul cu privire la îndeplinirea condițiilor de recepție la terminarea lucrărilor și recepția finală;
- Urmărește ca situațiile de lucrări să fie întocmite și înaintate spre aprobare la beneficiar;
- Controlează și avizează situațiile de lucrări ale subantreprenorilor.
Ești în căutarea unui loc de muncă stabil?
Cu sediul central în Bacău și filiale în toate regiunile majore ale țării, suntem dedicați să oferim soluții personalizate și suport de înaltă calitate. Ne mândrim cu abordarea noastră colaborativă și așteptăm cu nerăbdare să împărtășim succesul și inovația cu fiecare membru nou al echipei. Dacă ești pregătit să contribui la proiecte ambițioase și să lucrezi într-un mediu dinamic și susținător, Roschem Corp este locul perfect pentru tine. Hai să creștem împreună!
- +40 727 372 256
- +40 723 571 187
- office@roschem.ro
- Jud. Bacau, Mun. Bacau, Str. Stefan Cel Mare, Nr. 28